خم کن پرس برک

Press Brake

دستگاه Press Brake و خمکاری ورق‌‎های فولادی

در صنعت، اکثر خم‌کاری‌های فلزات به‌وسیله دستگاهی به نام دستگاه برس پرک صورت می‌گیرد، رایج‌ترین دستگاهی که برای خم کردن ورق‌های فلزی مورداستفاده قرار می‌گیرد دستگاه پرس برک است این دستگاه به کمک اجزای هیدرولیکی و مکانیکی خود ورق‌های فولادی را از طریق یک نیروی بسیار زیاد شکل‌دهی می‌کند. کار با دستگاه پرس برک نیازمند ملاحظات ایمنی و دقت بالایی است.
خم‌کن‌های هیدرولیک و سی ان سی در مجموعه صادقی با قابلیت خم‌کاری و تولید قطعات شیت متال در ضخامت‌های مختلف.5 الی 8 میلی‌متر و طول 3 متر را با دقت و سرعت بالا فراهم می‌کند.

دستگاه پرس برک و خم‌کاری ورق‌های فولادی

اگر به اطراف خود نگاه کنیم حتما نشانه‌‎هایی از ورق‌‎های فولادی خواهیم دید که دارای زاویه یا خم هستند. از کیس کامپیوتر گرفته تا پروفیل‌‎های درب و پنجره و پوشش آبگرمکن همه نمونه‌‎هایی بسیار ساده از ورق‌‎های فولادی هستند که با عملیات خم‌کاری به شکل مورد نظر در آمده‌اند.

برای خم کردن ورق‌های فلزی روش‌های متنوعی وجود دارد اما یکی از تجهیزاتی که بیشترین کاربرد را در این حوزه دارد دستگاه پرس برک (Press Brake) است. شاید اگر اولین بار نام این دستگاه را شنیده باشید کمی‌ دشوار باشد تا ارتباط آن را با فرایند خم کاری ورق‌های فولادی پیدا کنید. در ادامه ما در خصوص این ماشین منحصر به فرد و پرکاربرد در صنعت خمکاری توضحیات بیشتری ارائه خواهیم کرد.

جهت دریافت مشاوره خدمات خم‌کاری و پرس برک در بجنورد، خراسان شمالی و سراسر کشور، با ما تماس بگیرید.

۰۵۸-۳۲۴۲۰۳۱۷ | ۰۹۱۵۹۱۳۲۱۴۴

جهت مشاوره با کارشناسان مجموعه تولیدی صادقی با ما در ارتباط باشید. همواره تلاش می‌کنیم پاسخگوی شما باشیم.

خلاصه
برش پلاسما - CNC
نوع خدمات
برش پلاسما - CNC
ارائه توسط
ادوات کشاورزی صادقی,
کیلومتر 3 جاده بجنورد مشهد,بجنورد- Telephone No.05832420317
منطقه
سراسر کشور
توضیحات
مجموعه تولیدی صادقی ارائه دهنده خدمات کامل طراحی و برش پلاسما CNC - امکان ارائه خدمات به سراسر کشور