برش هوا گاز سی ان سی

OXYFUL CUTTING CNC MACHINE

واحد برش هوا گاز سی‌ان‌سی

دستگاه برش اتوماتیک هوا گاز جهت برش قطعات فولادی با استفاده از سیستم CNC است که دقت و سرعت‌بالای آن باعث کاهش زمان انجام کار نسبت به روش سنتی می‌شود.
دقیق‌ترین روش برش ورق‌های ضخیم مطابق با طرح و نقشه شما با دقت 5/0 میلی‌متر را برای شما فراهم می‌کند.
با استفاده از این دستگاه می‌توان تمامی فولادهای کربنی را تا ضخامت 200 میلی‌متر در ابعاد میز 3 متر در 6 متر با دقت و کیفت سطح قابل قبول برشکاری کرد.

OXYFUL CUTTING CNC MACHINE

تفاوت بین برش پلاسما و برش گاز استیلن

اکسی استیلن نوعی واکنش است که باعث می‌شود در حین آن قطعات دچار خوردگی گردند. به همین دلیل توسط گاز استیلن قادر نخواهید بود تا قطعاتی هم چون آلومینیوم، نیکل، مس، و کرم را برش دهید. همین‌طور به دلیل این که برش پلاسما دارای برتری‌های زیادی نسبت به گاز استیلن است باعث می‌شود تا ما از این روش استفاده کنیم. برای این‌که با تفاوت‌های این دو روش بیش‌تر آشنا شوید با ما همراه باشید.

دستگاه CNC برش پلاسما قادر است تا با سرعتی چندین برابر نسبت به برش استیلین قطعات را برش دهد. این سرعت می‌تواند تا سه یا چهار برابر باشد. ورق‌هایی که ضخامت بالایی ندارند مخصوصاً ورق‌هایی که تا چهار میلی‌متر هستند می‌توانند به راحتی توسط دستگاه CNC برش پلاسما برش بخورند. حال اگر میزان این ضخامت از چهار میلی متر نیز کمتر شود در نتیجه سرعت بسیار بالاتر خواهد رفت.

هنگامی‌که بخواهیم برش قطعه را توسط برش گاز استیلن انجام دهیم باید ابتدا قطعه را گرم‌کنیم. زیرا در صورت گرم نکردن آن احتمال این که نافرمی در قطعه ایجاد شود وجود خواهد داشت. ولی در حین کار با دستگاه CNC برش پلاسما شما نیازی به گرم کردن قطعه پیش از برش نخواهید داشت زیرا پلاسما می‌تواند عملیات برش را در خطی نازک به انجام برساند.

دستگاه CNC برش پلاسما شما را قادر می‌سازد تا بتوانید قطعات آهنی و هم غیر آهنی را مورد برش قرار دهید. ولی برش استیلن تنها می‌تواند فلزاتی که در حالت آهنی هستند را مورد برش قرار دهد.

دستگاه CNC برش پلاسما می‌تواند به‌صورت دقیق‌تری نسبت به گاز استیلن برش را انجام دهد. مخصوصاً هنگامی‌که نیاز است تا حفره‌های کوچک و دقیقی در قطعه موردنظر ایجاد شود بهتر است تا از برش پلاسما استفاده کنید.

مزایا دستگاه هوا برش

  • کاربرد ساده و مقرون‌به‌صرفه بودن
  • قابلیت برش با ضخامت‌های نسبتاً بالا
  • قابلیت برش بر روی تمام فلزات کرینی

معایب دستگاه هوابرش

  • سرعت کند برش
  • پایین بودن دقت برش

جهت دریافت مشاوره خدمات هوا برش در بجنورد، خراسان شمالی و سراسر کشور، با ما تماس بگیرید.

۰۵۸-۳۲۴۲۰۳۱۷ | ۰۹۱۵۹۱۳۲۱۴۴

جهت مشاوره با کارشناسان مجموعه تولیدی صادقی با ما در ارتباط باشید. همواره تلاش می‌کنیم پاسخگوی شما باشیم.

خلاصه
برش پلاسما - CNC
نوع خدمات
برش پلاسما - CNC
ارائه توسط
ادوات کشاورزی صادقی,
کیلومتر 3 جاده بجنورد مشهد,بجنورد- Telephone No.05832420317
منطقه
سراسر کشور
توضیحات
مجموعه تولیدی صادقی ارائه دهنده خدمات کامل طراحی و برش پلاسما CNC - امکان ارائه خدمات به سراسر کشور