دستگاه‌های علوفه کوب

مدل‌های مختلف علوفه کوب تولید شده توسط ادوات کشاورزی صادقی

دستگاه‌های علوفه‌کوب صادقی

علوفه کوب جهت خرد کردن علوفه‌های دامی از قبیل یونجه، کاه، چغندر و... کاربرد دارد که در انواع مختلف، با نیروی تراکتور یا نیروی برق کار می‌کند. این دستگاه‌ها با توجه به ابعاد، برای دامداری‌ها و دامپروری‌های صنعتی و نیمه صنعتی بسیار کارآمد می‌باشد.

    

دستگاه علوفه‌کوب برقی - تراکتوری FS527

دستگاه علوفه‌کوب تراکتوری کیسه‌زن مدل FS507 C2

علوفه‌کوب برقی کیسه‌زن مدل FS517 C2

علوفه‌کوب برقی کیسه‌زن مدل FS517 C4

خرید دستگاه علوفه کوب

دستگاه علوفه کوب جهت خردکردن علوفه‌های دامی پرس‌شده توسط دستگاه بیلر (BALER) یا جمع‌شده توسط دست از قبیل یونجه، کاه، چغندر و... کاربرد دارد که با نیروی برق یا تراکتور کار می‌کند. دستگاه علوفه‌کوب برای فروشگاه‌ها، دامداری‌ها و دامپروری‌های کوچ، نیمه صنعتی و صنعتی بسیار کارآمد می‌باشد.

میزان هدردهی دستگاه‌های علوفه کوب در زمان خردکردن بسیار موضوع مهمی است. در دستگاه‌های علوفه کوب صادقی میزان هدر دهی علوفه در حد صفر است، چرا که روش خرد کردن آن به‌صورت برشی می‌باشد و برگ‌های خشک و لطیف علوفه در روند کار سالم و کامل باقی می‌ماند. بدون گردو غبار و بسیار کم صدا عمل می‌کند.

از مزایای دیگر این دستگاه‌ها امکان میکس‌کردن چند نوع علوفه می‌باشد. از آن‌جایی که مخزن کوبنده حین خردکردن درحال چرخش است، در صورتی که چند محصول با نسبت مورد نیاز همزمان در داخل مخزن ریخته شود عمل میکس همزمان با عمل خردشدن انجام می‌گردد که خود باعث افزایش سرعت در تهیه خوراک دام می‌شود.

 

در هنگام خرید علوفه کوب به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • ابعاد مناسب دستگاه
  • درصد بازده بالا
  • سادگی نحوه کار با دستگاه
  • نیروی مورد نیاز برای کار (برقی یا تراکتوری یا هر دو)
  • میزان هدررفت علوفه هنگام خرد کردن
  • امکان استفاده از بسته‌های پرس‌شده علوفه‌ها و علوفه‌های بیده شده
  • سرویس و نگه‌داری ساده و کم‌هزینه
  • دسترسی به تمام قطعات و لوازم دستگاه در تمام نقاط کشور
  • خرد کردن علوفه‌های خشک بدون ایجاد گردو غبار
  • مناسب بودن برای علوفه‌های رایج مانند یونچه

دستگاه‌های علوفه کوب ادوات کشاورزی صادقی در انواع مختلف جهت کاربرهای گوناگون تولید می‌شود که علاوه بر کلیه مزایای ذکر شده، ابعاد مناسب برای استفاده در فروشگاه یا دامداری‌، درصد بازدهی بالای دستگاه و عملکرد فوق‌العاده از ویژگی‌های شاخص آن است. صدای دستگاه بسیار کم و سرویس و نگهداری کم هزینه و یادگیری ساده کار با دستگاه از ویژگی‌های دیگر آن است.

اگر قصد خرید علوفه کوب با کاربردهای مختلف فروشگاهی یا صنعتی دارید جهت دریافت مشاوره برای خرید مناسب‌ترین دستگاه، ظرفیت تولید و... با ما تماس بگیرید. کارشناس مجموعه ادوات کشاورزی صادقی مشتاقانه پاسخگوی شما خواهد بود.

 

دستگاه‌های دیگر تولید شده در مجموعه ادوات کشاورزی صادقی را مشاهده کنید.

خلاصه
product image
امتیاز
1star1star1star1star1star
امتیاز
5 based on 2 votes
برند
ادوات کشاورزی صادقی
محصول
دستگاه علوفه کوب
قیمت
IRR تماس بگیرید
موجودی
Available in Stock